The Zone of Interest
The commandant of Auschwitz, Rudolf Höss, and his wife Hedwig, strive to build a dream life for their family in a house and garden next to the camp. A hypnotic and deeply chilling masterpiece from filmmaker Jonathan Glazer (Under the Skin), starring Sandra Hüller and Christian Friedel. Winner of the Grand Prix at the 2023 Cannes Film Festival.