Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel
Now in the care of Dave Seville's nephew (Zachary Levi), chipmunks Alvin, Simon and Theodore take a break from pop-music stardom and return to school. Almost immediately, the tiny tunesmiths get the giant task of saving their school's music program by winning a battle-of-the-bands contest. Though the boys think winning it will be easy, romantic and musical sparks fly when they meet Brittany, Eleanor and Jeannette -- also known as The Chipettes.