The Super Mario Bros. Movie
The movie tells the story of two Brooklyn plumbers who are brothers and best friends: Mario, the brave one with the "let's-a go" attitude, and the perpetually anxious Luigi, who would prefer to go nowhere. We open with the Super Mario Brothers reckoning with their struggling plumbing business, and wind up in a whirlwind adventure through Mushroom Kingdom. Through their journey, we meet a cast of familiar, lovable characters, ultimately uniting together to defeat the power-hungry villain, Bowser. The Super Mario Bros. Movie takes what millions of gamers worldwide have loved for thirty-five years and levels it up to a new and breathtaking cinematic experience.