The Christmas Challenge
Podcast host Laura Ross and her longtime friend and producer Paul have the whole month of December to find the Christmas Spirit and define their relationship when a listener submits “The Christmas Challenge” as an activity for their regional podcast, “Modernly Independent". Complications arise once they are offered a chance to be picked up by a national podcast network as they aim to impress the network exec that joins their team for the month of December.