Religulous
Comedian, acerbic commentator, raconteur, skeptic seeker Bill Maher and Larry Charles (director of Borat) set off in search of answers in this raunchy, rude, irreverent, outrageous and shocking documentary about the greatest fiction ever told. From the Western Wall to the Vatican, from self-professed messiahs to self-professed pariahs, their aim is to expose the hypocrisy and corruption in organised religion and highlight the absurdly hilarious logic that holds it together.