The Wrath of Becky
Two years after she escaped a violent attack on her family, Becky attempts to rebuild her life in the care of an older woman - a kindred spirit named Elena. But when a group known as the “Noble Men” break into their home, attack them, and take her beloved dog, Diego, Becky must return to her old ways to protect herself and her loved ones.