Pooh's Grand Adventure: The Search for Christopher Robin
Once upon the last day of a golden summer, Christopher Robin prepares for an exciting event: his very first day of school! But he hasn't yet had a chance to tell Pooh, and when Christopher Robin doesn't show up to play at the usual time, Pooh sets off with Piglet, Tigger, Eeyore, and Rabbit on a brave quest across the Hundred Acre Wood to find him. So begins one of the most cherished family classics ever made about one of the most enduring and celebrated friendships of all time. POOH'S GRAND ADVENTURE -- THE SEARCH FOR CHRISTOPHER ROBIN proves that the happiest journeys begin and end with best friends!