The Secret Life of Walter Mitty
A moment comes when you stop dreaming, start living and discover your destiny. For day dreamer Walter Mitty, that time is now. When his job, along with that of his coworker (Kristen Wiig) are threatened, Walter takes action and embarks on an incredible journey. Ben Stiller directs and co-stars in this inspiring story about an ordinary man who leaps into the extraordinary adventure that is life.