To Wong Foo, Thanks for Everything! Julie Newmar
Patrick Swayze, John Leguizamo and Wesley Snipes star in this hilarious adventure about three transvestites on the cross-country road trip of a lifetime. On their way to Hollywood for a drag queen beauty pageant, Vida (Swayze), Chi Chi (Leguizamo) and Noxeema (Snipes) get stranded in the tiny Midwestern town of Snydersville. Determined to make the best of a bad situation, the “girls” set out to repair the broken hearts, broken dreams and broken nails of the small-town residents during one wildly outrageous weekend.