Breaking Olympia: The Phil Heath Story
Breaking Olympia: The Phil Heath Story is the definitive, never-before-told story of perhaps the greatest bodybuilder of all time, Phil Heath. Plagued by injuries that come with 18 years of physical and mental sacrifice, Heath stands on the edge of altering the face of bodybuilding history. Featuring contributions from Dwayne Johnson, Ronnie Coleman, Jay Cutler, Kai Greene, Brandon Curry, Dexter Jackson, and many more, Breaking Olympia unveils the extraordinary life story of the 7-time Mr. Olympia champion, as he rises through the ranks and battles both the top bodybuilders and the scrutiny of the media, in his attempt to cement his legacy and become the greatest Mr. Olympia champion to ever walk the earth.