The Uber Story
Uber is among the most recognizable brands in the world. It has become embedded in our language and has revolutionized the way we get from A to B. Over the past nine years, the edgy digital disruptor has upended an entire industry business model and made ride sharing cool. But Uber's ride to success has been far from smooth.