Days of Heaven
Experience director Terrence Malick’s landmark Oscar winning movie starring Richard Gere, Brooke Adams and Sam Shepard. Known for its outstanding visual scope, and stand-out cinematography by Nestor Almendros, its set against the wheat fields of the Texas panhandle in the early 20th century. A tragic love triangle, a swarm of locusts, a hellish fire—every moment is an extraordinary cinematic achievement of sight and sound.