A Moment in the Reeds
Having moved to Paris for university, Leevi returns to his native Finland to help his estranged father renovate the family lake house. Tareq, a recent asylum seeker from Syria, has been hired to help with the work, and when Leevi's father has to return to town on business, the two young men establish a connection and spend a few days discovering one another during the Finnish midsummer.