Under the Sea
The same team who brought to the surface the highly successful Deep Sea 3D and Into the Deep will go back under the waves to explore the impact of global climate change on the ocean depths. Transporting viewers down into some of the most exotic and isolated undersea locations on earth, Under the Sea also brings them face-to-face with some of the most mysterious and stunning creatures of the sea. With time-tested appeal, this "deep sea-quel" reps another exciting underwater adventure from the award-winning director and his accomplished filmmaking team.