Undeserved
Dawn is ready to finish high school when her neglectful, party-loving mother is tragically killed, forcing Dawn to go to live with her Aunt Jamie who co-pastors a church with her husband, Willem. Not long into her stay, things go terribly wrong and Dawn runs away. When Dawn's Aunt Jamie realizes her home was not the safe haven she thought it was, she embarks on a courageous search for Dawn.