Unfinished Plan: The Path of Alain Johannes
Alain Johannes is a musician born in Chile and part of one of the most influential generations in rock music. This poignant story, narrated by Chris Cornell and Josh Homme amongst others, was tragically overshadowed by the death of Natasha Shneider, his wife and musical partner in the band Eleven. The existential void left by her loss pushed him into a musical journey that takes him back to his country of origin after 45 years.