Universal Soldier: Day of Reckoning
John (Adkins, The Expendables 2) wakes up from a coma to discover his wife and daughter were slaughtered in a brutal home invasion. Haunted by images of the attack, he vows to kill the man responsible, Luc Deveraux (Van Damme). While John tries to piece his reality back together, things get more complicated when he is pursued by a relentless UniSol (Arlovski). As John gets closer to Deveraux and the rouge army of genetically enhanced warriors led by back-from-the-dead leader Andrew Scott (Lundgren), John discovers more about himself and begins to call into question everything he believed to be true.