Beauty and the Beast
The story and characters you know and love come to spectacular life in the live-action adaptation of Disney’s animated classic Beauty and the Beast, a cinematic event celebrating one of the most beloved tales ever told. Experience the fantastic journey of Belle, a bright, beautiful and independent young woman who is taken prisoner by a Beast in his castle. Despite her fears, she befriends the castle’s enchanted staff, and learns to look beyond the Beast’s hideous exterior and realize the kind heart of the true Prince within.