A Day to Die
After a failed mission split the team, a group of ex-law enforcement officers reunite for a mission where the stakes couldn’t be higher. When his wife is kidnapped by the local crime lord, Connor Connelly calls on his old comrades-in-arms to help rescue her…and take down the city’s corrupt Police chief who’s behind it all.