The Dead Don't Die
It’s the greatest zombie cast ever disassembled starring Bill Murray, Adam Driver, Tilda Swinton, Chloë Sevigny, Steve Buscemi, Danny Glover, Caleb Landry Jones, Rosie Perez, Iggy Pop, Sara Driver, RZA, Selena Gomez, Carol Kane, Austin Butler, Luka Sabbat and Tom Waits. In the sleepy small town of Centerville, something is not quite right. The moon hangs large and low in the sky, the hours of daylight are becoming unpredictable and animals are beginning to exhibit unusual behavior. No one foresees the strangest and most dangerous repercussion that will soon start plaguing the town: The Dead Don't Die - they rise from their graves and savagely attack and feast on the living - and the citizens must battle for their survival.