Unnatural Causes
Julia and Matt are the owners of a successful advertising agency in Barcelona. Apparently they are happily married, but Matt, a very talented professional but unstable person, is confident his wife is cheating on him. He has her followed and when he thinks his suspicions are confirmed, arranges her murder. Unable to stand his own guilt Matt commits suicide. Julia has survived the murder attempt but her life is still in danger in a world of where everything is possible for the rise to power.