Up Next: Class of 2021
Matt Wilkinson looks back at the year’s most promising new artists, all of whom were featured in Apple Music’s Up Next program. The graduates include the once-in-a-generation poet Arlo Parks, Afropop visionary Tems, viral teen-pop sensation Tate McRae, and many more. Here, Matt runs through some of their career milestones from a whirlwind year that changed it all.