Utsab
Both of Bhagabati's middle-aged daughters bring their families together at their native house in Kolkata to celebrate Durga Puja. Meanwhile, Shishir, a big real estate agent, is interested in buying the house. The old and traditional house is not a place for everyones interest. None of the sisters are looking forward to the family reunion as they all are more concerned about their own problems.