Valayam
Aravind (Laksh) and Disha (Digangana) are a happy couple enjoying their married life. Suddenly, to Aravind's shock, Disha goes missing. A few clues lead him and the cops to different directions and further confusion. Aravind believes someone well known to Disha is behind this, but having only a little knowledge about Disha's past, would he be able to trace the kidnapper?