Vanishing on 7th Street
An unexplained blackout plunges the city of Detroit into total darkness, and by the time the sun rises, only a few people remain, surrounded by heaps of empty clothing, abandoned cars and lengthening shadows. A small handful of strangers that have survived the night (Hayden Christensen, Thandie Newton, John Leguizamo and Jacob Latimore) each find their way to a rundown bar. With daylight beginning to disappear completely and whispering shadows surrounding the survivors, they soon discover that the enemy is the darkness itself.