Various Artists - Supershow: The Last Great Jam of the '60s
In West London, arguably the best talent from Rock, Blues and Jazz met for a historic session. Eric Clapton, Buddy Guy, Jack Bruce, Buddy Miles, John Hiseman, Roland Kirk and Steven Stills created a live performance of exceptional skills considered one of the biggest musical events of the 60s.