Veeran
A 15-year-old boy living in Veeranor, gets struck by lightning and goes into a short coma. After recovery, he gradually realizes that he has superpowers of lightning and mind control. With the help of his powers and demi God "VEERAN" how he handled the villain and avoid the major electirc blast.