Veerey Ki Wedding
What happens when the most eligible bachelor in Delhi, Veerey messes up his first meeting with the father of his beloved? The most fatal blow to the loved-up couple: NO blessing from the father-in-law! Not helping the matter further, is Veerey's elder cousin brother, Balli, who threatens the would-be in-laws with dire consequences if anyone dares to break Veerey's heart.