Vegas Vacation
Chevy Chase (Caddyshack, Funny Farm), Randy Quaid (The Adventures of Pluto Nash, Independence Day) and Beverly D'Angelo (Summer Catch, American History X) return in the fourth installment of the blockbuster Vacation series. With Dad's prompting, the Griswold family reluctantly hits the road for another hilarious vacation, this time to the glitzy mecca of Elvis-impersonators, slot machines and showgirls: Las Vegas. Plans to renew their wedding vows take a slight detour when Vegas veteran Wayne Newton shows more than a casual interest in Mrs. Griswold!