Vendetta Song
Eylem Kaftan gazes from her hotel window down over the bustling streets of Istanbul. She is preparing for a 1400 km journey into the heartland of her Kurdish ancestry. Armed with only a few contacts, a faded family photograph and a passionate urge to discover the truth, the Montreal filmmaker will travel deep into eastern Turkey to attempt to unravel the 30-year-old mystery of her aunt's murder.