Advantages of Travelling by Train
Separated in three apparently independent chapters, Advantages of Travelling by Train tells the story of editor Helga Pato, a forty-something woman who by chance meets psychiatrist Angel Sanagustin in a train ride, who tells her the story about one of his patients, Martin Urales. In this point Sanagustin downs in a train station to buy candies but have no time to return, and Helga finds Sanagustin’s folder in front of him. Reading the medical records of the patients...