Venus and Serena
Venus and Serena takes an unfiltered look into the remarkable lives of the greatest sister-act professional tennis has ever seen. In a sport where they were not welcomed, the indomitable Williams sisters faced the opposition with grace and courage not only breaking new ground for female and African American athletes everywhere, but dominating the women’s game for over a decade. The film tells the inspiring story of how these two women, against all odds, made it to the top.