Verdi - Rigoletto
Under the musical direction of Renato Palumbo, the Orchestre et Choeurs de l’Opéra Royal de Wallonie present the opera 'Rigoletto'. Inspired by Victor Hugo's play 'Le roi s’amuse', created for the French Theater in 1832, Italian composer Giuseppe Verdi considered Rigoletto as his most beautiful and accomplished opera. This interpretation was recorded 2015 at the Opéra Royal de Wallonie, Liège.