1994. After the discovery of a mysterious VHS tape, a brutish police swat team launch a high intensity raid on a remote warehouse, only to discover a sinister cult compound whose collection of pre-recorded material uncovers a nightmarish conspiracy. V/H/S/94 marks the return of the infamous found footage anthology franchise. With segments from V/H/S alumni Simon Barrett and Timo Tjahjanto and new additions from acclaimed directors Jennifer Reeder, Ryan Prows and Chloe Okuno. A SHUDDER ORIGINAL.