Vice and Virtue
This stylized retelling of Marquis de Sade's 'Justine' by acclaimed French director Roger Vadim is set in 1940s Paris during the Nazi Occupation, and tells the story of two sisters with opposing personalities navigating their own courses as they struggle to survive within a fascist regime.