Vicious Fun Vicious Fun
Joel, a caustic 1980’s film critic for a national horror magazine, finds himself unwittingly trapped in a self-help group for serial killers. With no other choice, Joel attempts to blend in with his homicidal surroundings or risk becoming the next victim.