Videoverse: Mixtape
The virtual vixen of the Videoverse returns to present four tales of intrigue and infidelity. Broadcasting from another dimension, Cassandra Essex takes control with a stack of VHS tapes featuring spies, superheroes, wandering spirits, and women in prison. So, sit back and get ready for a mixtape of mad maidens, but remember: Once you enter the Videoverse, you may never want to leave.