View from a Blue Moon
See the sport of surfing as it’s never been captured before in John Florence and Blake Vincent Kueny’s second signature release, this time in association with the award-winning film studio Brain Farm. The first surf film shot in 4K, View From a Blue Moon follows the world’s most dynamic surfer John Florence and his closest friends from his home on the North Shore of Oahu to his favorite surfing destinations around the globe. From the dreamy blue perfection of the South Pacific to the darkest uncharted waters of Africa (and everywhere in between), Florence faces a broad spectrum of emotions as he continues to seal his legacy as one of the most gifted surfers ever. And while the young Hawaiian is pulled in increasingly different directions, there is no form of pressure that will keep him from his ultimate goal — to redefine what is possible in the ocean.