Viking
The Viking Society is recruiting volunteers for the first manned mission to Mars. The goal is to form a B-team that will mirror them here on Earth, finding solutions for the interpersonal problems happening up in space. High-school gym teacher David seizes this opportunity to revive his dream of becoming an astronaut and making a difference. VIKING is beautifully absurd, falling somewhere between high-concept comedy and a sci-fi allegory about the gap between our dreams and reality.