Violentia
A nano-tech engineer finds a way to recreate memories using nanobots. But when his daughter is killed in a school shootout, he enlists in a secret government program to find a cure for violence using a psychopath's memories as testing ground. This leads him down a dark path where the lines between reality and memories begin to blur.