Voodoo Apocalypse
After disappearing for five years, detective Charlie Vargas returns to Los Angeles to avenge the death of his former partner. Along with White Chocolate, a young detective with a chip on his shoulder, the two enter a world of Black Magic, Zombies and Mexican Wrestling, in search of the infamous drug trafficker and murderer, Jimmy Vanilla.