Waiting for Bojangles
A young boy, Gary, lives with his eccentric parents and an exotic bird in a Parisian apartment. And each night, Gary's parents Camille and Georges dance lovingly to their favorite song, Mr. Bojangles. There is only room for fun, fantasy, and friends at home. But as his mesmerizing and unpredictable mother descends deeper into her mind, it is up to Gary and his father to keep her safe.