Waldbühne 2000 - Rhythm and Dance
Under the motto "Rhythm and Dance" Kent Nagano created one of the most exciting programmes the Berliner Philharmoniker ever played at the Waldbühne with his combination of popular and rather unusual music from the 20th Century. Concert.