War Path
Based on a true events. In 1993 at the border of Mongolia and Russia, border patrol soldiers receive a call that one of the locals home was invaded and the mother was killed. Through the investigation, border patrols discover illegal border crossings of armed robbers and their secret path. To protect the motherland and it's people, three brave soldiers stood in their only path to enter.