Warm Bodies
A funny new twist on a classic love story, WARM BODIES is a poignant tale about the power of human connection. After a zombie epidemic, R (a highly unusual zombie) encounters Julie (a human survivor), and rescues her from a zombie attack. Julie sees that R is different from the other zombies, and as the two form a special relationship in their struggle for survival, R becomes increasingly more human – setting off an exciting, romantic, and often comical chain of events that begins to transform the other zombies and maybe even the whole lifeless world.