Wastelands
When Pelao takes his own life, Jorge embarks on a journey with his brother's ex-wife to take the ashes to the ancestral town where they were born in the Altiplano. Wasteland is an intimate and intense drama about the hidden side of war, sibling rivalry and love, guilt and forgiveness.