We All Bleed Red
Portrait photographer forgoes his usual celebrity subjects to focus on people from the margins of society. As a portrait photographer, Martin Schoeller encounters almost all facets of US society: from presidents to homeless people in Hollywood. And no matter how famous or unknown, for him everyone is in the same light and receives equal attention.