We Are Zombies
In a city infested with the living-impaired - instead of being a menace to the living, these non-cannibal zombies are the victims of a capitalist and corporate-driven society, left to stink up the streets and their families’ couches - three slackers after easy money must fight rednecks and an evil megacorporation to save their kidnapped grandma.