Weapons
From New Line Cinema and Zach Cregger, the wholly original mind behind Barbarian, comes a new horror/thriller: Weapons. When all but one child from the same class mysteriously vanish on the same night at exactly the same time, a community is left questioning who or what is behind their disappearance.