What Carter Lost
There's high school football, and then there's Texas high school football. Oddly enough though, one of the greatest teams in state history has been lost to time... and fate. What Carter Lost, directed by Adam Hootnick for ESPN Films' 30 for 30 series, is the saga of that team, the 1988 Dallas Carter Cowboys.